Here we go

Ma olen siis nuud otsustanud blogimisega tegelema hakata. See mote on mul tiksunud kuklas juba kaua kaua, nuud on aeg mote teoks teha.

Millest siin blogis juttu saab olema:

Beebindusest ja koigest mis sellega kaasas kaib.

Minu elust siin Inglismaal

Kunagi ilmselt pulmade planeerimistest, sellest rohkem jargmise aasta teises pooles kuna hetkel on koik planeerimine edasi lukatud.

Kirjutama hakkan Eesti keeles, kuna inglise keel on kodune keel ja eesti keelt siin raakida kellegi teisega ei ole. No, et ara ei ununeks.

Beebiga kodus olemisest.

Esimese postituse lopuks oleks vist ilus natuke endast ka rohkem raakida. Olen Katlin, eestlane, hilistes kahekumnendates(kmhmhmmm). Elan Inglismaal oma elukaaslasega kes on inglane. Hetkel ootame ohinaga oma esimese beebi saabumist. 2014 aastat alustasime kihlumisega ning 2015 aasta pidi minema pulmade planeerimise tahe all- aga laks vahe teisiti. Beebi peaks meie perre sundima veebruari keskpaiku, tapselt minu isa sunnipaevaks!  Nagu ma mainisin siis oleme molemad vaga elevil ja hetkel tegeleme igakulgse valmistumisega. Sel ajal kui mina siin arvutis asju ajan teeb mu kallis elukaaslane mehemoodi tood ning plaadib nt tualeti porandat ja toomees  D tapeedib elutoa seinu. Vahel on hea naine olla!

Beebist hetkel niipalju et ta kasvab ja kosub joudsalt, hetkel teeb mul kohus kukerpalle ja kodistab. Iseloomu on ta vist isalt parinud, sest talle meeldib mind ka millegiparast kodistada.

Loodan seda blogi pidada mottega oma pere ja lahikondlased mu tegemistega kursis hoida kuna pika vahemaa tottu ei nae me nii tihti kui tahaksin.

Vabandan koikide tapi ja kriipsu tahtede puudumise parast. Neid ei ole mu klaviatuuril kuskilt kahjuks votta. Niiet harjuge ara!

Rubriigid: Käsitöö. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar